Jak wskazać adresata w piśmie urzędowym?

Szanowni Państwo,

mam dylemat dotyczący kolejności zapisu tytułu naukowego, imienia i nazwiska i stanowiska. Kieruję pismo do Adama Kowalskiego, który jest p.o. dyrektora w Wojewódzkim Zespole Opieki Zdrowotnej w Szczecinie i ma tytuł naukowy dr n. med. Zasada mówi, że najpierw stanowisko a potem nazwisko.

Czy zatem p.o. Dyrektora Wojewódzkiego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczecinie dr n. med. Adam Kowalski?

Gdzie i czy w ogóle umieścić tytuł naukowy? Będę wdzięczna za pomoc. Pozdrawiam!

Jeżeli kierujemy pismo do konkretnej osoby, grzeczność nakazuje, żeby imię i nazwisko tej osoby wskazać jako pierwsze, a zatem taki adres będzie wyglądał następująco:

Szanowny Pan

Dr n. med. Adam Kowalski

p.o. Dyrektora Wojewódzkiego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczecinie

Izabela Różycka